Enders (Starters #2) – Recenzie

Titlul cărții: Endersimage

Autor: Lissa Price

Editura; Trei

Număr pagini: 306

Poate fi achiziționată din librăriile online libris (aici) sau elefant (aici).

Cu toate că am promis că nu voi face nicio recenzie negativă, ia-tă-mă aici încercând să vorbesc despre dezamăgirea pe care am avut-o citind Enders. La început când am cumpărat-o mi-am zis “e un bestseller, starters chiar mi-a plăcut așa că sigur e ceva de capul ei.” și bine înțeles că a fost exact invers. Pe la jumătatea cărții m-am trezit gândidu-mă “știu că mi-am promis să nu las nicio carte neterminată, dar pe asta sigur îmi va lua ceva s-o termin”.

Deci, pur și simplu nu m-a prins, este mult prea clișeică și exact cum am crezut, am anticipat tot ce se va întâmpla în continuare. Este scrisă prost, într-un mod total neprofesionist, deparcă cea care l-a scris ar fi fost o adolescentă care scrie pe wattpad.

Probabil că am fost amăgită când am citit volumul 1, că încă stau și mă-ntreb ce era în capul meu atunci când am zis că este genială, uimitoare, interesantă sau mai știu eu.

Cred sincer că autoarea a încercat să pună în scenă efectele unei eradicări în masă (războiul biologic), sau că la baza cărții a stat ideea că superiorii lumii s-ar putea gândi în orice moment că vor să scape de un anumit procent din populație, așa că ai grijă, viața ta ar putea lua o întorsătură în orice moment. Totuși, povestea, prezentarea ei și așa mai departe, cu alte cuvinte cartea în sine, n-a fost de prea mare ajutor căci mie cel puțin nu mi-a insuflat ideea asta din prima, nu m-a impresionat așa cum probabil ar fi trebuit ci din contră, m-a plictisit enorm.

V-aș lăsa pe voi să decideți, deoarece gusturile nu se discută, dar eu nu vă recomand acest roman nici în ruptul capului! N-am scos decât vreo 2 citate “emoționante”, ca să zic așa, din toată cartea și nici măcar finalul n-a strălucit așa cum mi-aș fi dorit. Eu zic că decât să vă pierdeți timpul cu cele două cărți, mai ales cu Enders, să vă uitați la un film!

Lectură plăcută și pe data viitoare!